Re: [OT] Závody F1 - bylo Dukovany

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 13 15:04:45 CEST 2021

S tím zkoušením to asi nebude tak slavné.
Současná F1 je naprosto neskutečně sešněrována pravidly, které řeší
každou maličkost. Pravděpodobně v regulích bude i omezení, jakou barvu
spoďárů musí mít jezdec.

Takže je samozřejmě exaktně omezen maximální výkon toho pomocného
elektromotoru, max. náboj který může jezdec využít během jednoho kola,
nabíjet se může jen z rekuperace atd.
A to je ještě velmi limitována doba, po kterou můžou týmy testovat,
velmi je omezen počet změn na motoru které mohou během roku udělat atd.
Kdysi dávno jsem F1 sledoval s velkým zájmem.
Dneska už na to kašlu a ze zajímavosti sleduju jen to, jaké další
omezení tam zase přidají.

PL