[OT] Dukovany

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 13 10:40:15 CEST 2021

No po zavode vyhodite baterku aj gumy a co :)
Po troch zavodoch vyhodite aj motor a date novy.
Seriovka to nie je.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláda Andel
Sent: Thursday, May 13, 2021 10:27 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Dukovany

Tak to je pro mě novinka, že F1 jezdí taky na elektriku. Mám představu, že hybrid musí být proti samotnému benzínovému pohonu dost těžký, protože je tam spousta věcí navíc. No je pravda, že ten benzínový motor stačí menší. Ale zvlášť u těch závodních vozů budou asi relativně malé baterky a musí hodně trpět velkými výkony. Asi na tom mají co zkoušet.

Anděl