Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 12 12:46:19 CEST 2021

Jen pár poznámek:
TIG sice zní hezky, ale znamená to používat Argon. Máte to kde plnit a
chce se Vám platit jeho nepříjemnou cenu?
CO2 pro MAG natankujete za pár šupů ledaskde. A povaříte s tím levně a i
pěkně ledacos.

Pokud budete kupovat svářečku a nejste celoživotní svářeč-profík, tak se
podívejte po chytřejší svářečce se synergií.
A pokud budete kupovat něco na 230V, tak aby měla PFC.

PL