Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Květen 12 12:31:03 CEST 2021

Pokud nemáte daleko do Polska, tak až otevřou hranice, v Castoramě:
https://www.castorama.pl/spawarka-inwertorowa-macallister-mig-mma-tig-200-a-id-1085055.html
mám podobnou bez TIG a jede dobře, byl u ní i 3m Binzel hořák, cca 5300 Kč
ale není na eshopu, jen na prodejně.
Nicméně ty levnější svářečky asi všechny nemají HF TIG.
Karel.