Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Květen 12 11:19:31 CEST 2021

To asi lepsi bude projit svarecska fora...tech svarecek je strasna
kvanta a ruzne verze.

Ja mam od roku 2011 tenhle MIG
https://www.svarecky-obchod.cz/-/4512-jasic-mig-250-j04-horak-zemnici-kabel.htm
vyvaril jsem na tom mozna 50kg dratu a tahal jsem ji vsude mozne a
nikdy zadny problem.

A TIG a MMA mame jeste dele tenhle
https://www.filko-opava.cz/zbozi/svarovaci-technika/tig-invertory/kitin-1500-hf-svarovaci-invertor-horak-kabely-a-ventil-kuhtreiber/

Ten TIG vari pekne a i po tech letech urcite umi vic nez ja...je to
take hodne o case...vetsinou neni cas experimentovat...je treba to
svarit tak se to svari.

tady treba ukazka
http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/prestavba/2016/2016-03-25%20Atlantis%20-%20fekal%20cerpadlo/

RV