Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Květen 12 12:59:22 CEST 2021

Toho argonu se spotrebuje strasne malo...mame 20l (a jeste jednu
zalozni 8l) a uz si fakt nepamatuju kdy jsme ji nechavali plnit a je
tam porad jeste kolem 100baru. Finance teda prakticky nema smysl
resit.

RV