Re: reklamace LED žárovky a odbornost

Úterý Květen 11 09:41:21 CEST 2021

Přesně. Prodavač vám tak akorát umí něco prodat, aby na tom vydělal. Třeba
boty, to nevadí, že vám jsou velké, vezmete si větší ponožku... nebo malou
bundu "velikost dobrá, vy velikej", máte rukávy do půlky lokte a "sluší,
koupit"...

Jednou mi v elektru chtěli prodat SCART kabel asi za 1000, že je to nějaký
hi-tech se zlacenými konektory, tak jsem poděkoval a koupil nějaký za
stovku. (Pravda je, že ty levné SCARTy neměly ani jednotlivě stíněné žíly,
tak to dělalo duchy v obraze, tak jsem je upravoval a nakonec jsem si
stejně vyráběl svoje).

Jdete si koupit klávesnici do elektra a nějaký mladý ucho se ptá "co máte
za operační systém" - "Windows, ale to s tím nesouvisí" - "no tak to vám
tam tahle půjde"... místo aby ho zajímalo, jestli mám USB nebo ještě PS2
(bylo to tak před 10 lety, dneska už je to jedno).

P.K.

út 11. 5. 2021 v 9:25 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>