Re: reklamace LED žárovky a odbornost

Libor xlibor na tiscali.cz
Úterý Květen 11 12:16:24 CEST 2021

Tak tohle může souviset s nějakými těmi rozšířenými funkcemi, různá
multifunkční tlačítka atp. což vyžaduje speciální SW který Vám třebana
Linuxu nepoběží, ikdyž nepředpokládám že by to mladé ucho vědělo že
existuje něco jiného než Windows, může to souviset i s verzí Win stále
dneska někde běží nějaké starší, a obslužný software nemusí se starší
vezí spolupracovat.

Libor