RE: Pomoc s C# WinForms a vlastní komponentou CheckedListBox

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Květen 10 15:28:06 CEST 2021

Děkuji všem za nabídky pomoci a rady, již není třeba.

Vše se mi nakonec podařilo vyřešit a vlastní komponenta funguje jak víno. :-)

M.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Cizek Milan
Sent: Friday, May 7, 2021 11:34 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Pomoc s C# WinForms a vlastní komponentou CheckedListBox

Ahoj,

není zde náhodou někdo, kdo by mi dokázal pomoci s úpravou (potomek CheckedListBox)?

Už asi 2 týdny s tím neúspěšně bojuji, dopsal jsem si vlastnost disabled pro konkrétní Items, nicméně narážím tam zase s dalšími věcmi, které bych potřeboval konzultovat popř. poradit, jak to celé napsat lépe. Nejsem C# vývojář, resp. začátečník. Už jsem zkoušel někoho oslovit na freelancer, ale ti lidé, hmm... přišlo mi, že vlastně vůbec programovat ani neumějí a zkoušeli prostě pokus omyl bez výsledku. Odměna není problém. Děkuji.
--
Milan Čížek