OT Budme radi za HWnews

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Květen 7 18:00:23 CEST 2021

Že se k tomu vracím. Dneska jsem potřeboval nasimulovat feritové jádro,
tak jsem si s hrál trochu i s tímto problémem. Kdyby to někoho zajímalo
tak je to na
https://kizarm.github.io/trafo/index.html

Jen to potvrzuje, co zde bylo řečeno. Kromě toho je tam funkční SPICE
model transformátoru s feromagnetikem a popis jak to funguje.

Mrazík