OT: Pomoc s C# WinForms a vlastní komponentou CheckedListBox

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pátek Květen 7 11:34:06 CEST 2021

Ahoj,
není zde náhodou někdo, kdo by mi dokázal pomoci s úpravou (potomek
CheckedListBox)?

Už asi 2 týdny s tím neúspěšně bojuji, dopsal jsem si vlastnost disabled pro
konkrétní Items, nicméně narážím tam zase s dalšími věcmi, které bych
potřeboval konzultovat popř. poradit, jak to celé napsat lépe. Nejsem C#
vývojář, resp. začátečník. Už jsem zkoušel někoho oslovit na freelancer, ale
ti lidé, hmm... přišlo mi, že vlastně vůbec programovat ani neumějí a
zkoušeli prostě pokus omyl bez výsledku. Odměna není problém. Děkuji.
--
Milan Čížek