[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Květen 5 10:48:47 CEST 2021

Já s tím naprosto souhlasím. A taky dodávám, že stát i města dostávají z těch aut skutečně hodně peněz, aby mohli zajistit uklizení aut formou parkovacích garáží. Jenže se nějak nestaví a ty peníze vyšumí úplně jinde.