[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Úterý Květen 4 22:57:00 CEST 2021

Však on to stát reguluje, ne? Když je v centru města aut moc, dá tam nějaké
zóny a parkovací automaty. V malém městě (nebo rovnou vesnici) je to jedno,
místa habakuk.

Jasně že ulice není nafukovací, zatím jsem ale nebydlel v centru Prahy,
takže se jsem měl kde parkovat a já patřím mezi ty, co nejsou líný
zaparkovat o dvě ulice dál a kilometr dojít, než to postavit "všude možně".
Do centra Prahy autem nejezdím, protože provoz a parkování, ostatně lístek
na MHD vyjde levnějc než krmit parkovací automat a časově dtto.

Jestli ti vaši sousedi nestojí na zákazu, tak tam parkovat můžou. Jako
parazitování to vidíte vy, ale znáte to, co není zakázáno, je dovoleno. Já
jsem taky "parazitoval", protože jsem bydlel v paneláku, pak v paneláku,
pak v pronajatém bytě v domě (a jak to šlo, začal jsem parkovat u domu,
jinak na ulici), pak v dalším pronájmu, k bytu patřilo parkoviště, pak zase
v paneláku pronájmu a klasické parkoviště na sídlišti... no a teď teda jsem
po x letech zase ve vlastním a parkuju na ulici. Jsou tam parkovací místa,
tak proč ne. Sice mám možnost parkovat i na dvoře domu, jenže to není
zrovna easy - dost blbě se sem zajíždí, je to starý dům a klika, že se sem
vůbec vjet dá. Mám tak 5cm na každou stranu v té vjezdové chodbě (projíždí
se domem). Ale jsem na malém městě a zatím tu fakt není "přeautováno" (a
když už, tak by mohla zmizet např. ta felda s prázdnejma gumama, co se za
půl roku nehla z místa...).

P.K.