[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Úterý Květen 4 22:15:41 CEST 2021

Neporovnávejte lavičku a auto, ale to veřejné parkovací stání a veřejnou
lavičku. Autem zabíráte místo na parkovišti, zadkem tu lavičku :-)

Teď by mě zajímalo, když tím vaším autem vyjedete z vlastního pozemku,
jedete po veřejné silnici, to vám nevadí? A kde venku parkujete, na
vlastním koupeném parkovišti?

P.K.