[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Květen 4 13:49:49 CEST 2021

Ja bych si dovolil pridat k tvemu sarkasmu :) Zapomnel jsi na par detailu.
A ty jak znamo zabiji (teda spon v mych kverulanstkych ocich) vetsinu
skvelych napadu kdejaheko ekoaktivisty :)
- pro ten paletak si musis samo predem zajit domu po zaparkovani, po
vlozeni do auta s nim budes odjizdet zas domu :)
- resis tady obrubnik, ale ve vetsine panelaku, ktere jsem videl, neni
vytah na urovni ulice. Vesmes jsou tam nejake schody venku. Ty bude
prijemne prekonavat
- zas tim, ze baterku odvezes domu si zajistis, ze ti ji hned prvni noc
neukradou (predpokladam, ze kdyz bude draha betarie lehce vymontovatelna
(coz byt musi, ze) tak se bude krast ve velkem
Ale ja stejne zase ostrouham. V nasem baraku mame jen 3 patra, takze vytah
nemame. Fnuk :-D
BR,
Marek