[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Úterý Květen 4 13:09:11 CEST 2021

Aha,

takže na sídlišti pojedete s paleťákem k autu, tam z něj vyndáte 200-300kg
baterii, pak s tím pojedete ke vchodu paneláku, budete muset najít místo,
kde se dá vjet na chodník, protože obrubník nepřekonáte, pak vjedete do
výtahu, pokud se tam s tím vejdete, vyjedete do svého patra, pak s tím
krámem vjedete do bytu, kde vám do bude zabírat místo a budete o to
zakopávat a dáte nabíjet... z 230V zásuvky hodně pomalu. A to pokaždé, když
budete potřebovat dotankovat. Skvělá představa. A to ještě při troše smůly
budete parkovat kilometr daleko.

P.K.