[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

AZe aze na seznam.cz
Pondělí Květen 3 11:09:01 CEST 2021

HE3DA nehoří...
aze

From: Pavel Kadečka
Sent: Monday, May 03, 2021 10:24 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

S bateriemi je ještě jeden problém, všechno je to Lithium a dobře to hoří. Představa, že si lidi budou doma na koleně měnit packy v autě, do toho žádný výrobce nepůjde a i kdyby, vstoupí do toho stát a zakáže to zákonem. LPG bomby v autě si taky nepřehazujete doma, máte pevnou nádrž, montáž v autorizovaném servisu a doplňujete na benzínce.

Vyměnitelnou baterii už měla Tesla a ukázalo se, že je to slepá cesta. Žádná automobilka to dneska nenabízí (takové ty startupy s přívěsným vozíkem jsou ve stadiu prototypu).

Možná k tomu vývoj nějak dospěje v budoucnu, ale zapomeňte na to, že to bude dneska nebo za rok.

P.K.