[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Úterý Květen 4 10:03:57 CEST 2021

Když se podívám na výplatní pásku a na každou účtenku, tak bych rozhodně
netvrdil, že mi stát něco poskytuje zdarma.

A třeba MHD je slušně dotovaná, takže když nemáte auto (kde byste "zdarma"
využíval parkovací stání na sídlišti) tak jezdíte autobusem, kde "zdarma"
dostáváte část služby. Část samozřejmě platíte. (A v některých městech je
ta MHD úplně zdarma, u nás třeba Frýdek-Místek.)

Ve státě, kde se platí daně, prostě sypete do státního rozpočtu a dostáváte
nějakou protislužbu.

Většina lidí si nekupuje auto, aby jim pak stálo na sídlišti, ale aby ho
používali, například (a velmi často) k dopravě do zaměstnání, kde
vydělávají peníze no a z těch platí ty daně. Kruh se uzavřel.

P.K.