[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jindroush jindroush na seznam.cz
Úterý Květen 4 09:49:15 CEST 2021

To je regulacni poplatek. Z principu je nespravedlivy (pokuty nebo
podobne poplatky dopadaji na soc. slabe neumerne vice), ale potrebny.
Jinak co se tyce psu, je to v CR omezeno velmi malo - v zahranici
potrebujete napr. souhlas sousedu/druzstva apod. a poplatky jsou
naprosto silene, snad i odstupnovane podle velikosti (neumim vygooglit).
Proto mesta nejsou plny urvanych neurotickych oblud, ktere tam nemaji co
delat. Tady je zase takova ta ceska anarchie, co ji nekteri rikaji
"svoboda", napr. svoboda mit v panelakovym byte tri vlcaky.
Takze pokud je to regulacni poplatek, nemate za nej dostat nic. Dtto ony
vami zminovane poplatky za auto nejsou "za sluzby", ale za vyvazovani
negativ, ktere zpusobujete. Takze ano, jak psal predrecnik - zabirani
parkovaciho mista "zdarma" je proste v neporadku.
J.