[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 4 17:11:32 CEST 2021

Ne. Všechno to, co platíte, platíte za nějaké zboží nebo požitek.
Ne za zábor veřejného prostranství.
Když si koupím třeba fůru písku, tak taky zaplatím DPH. A neznamená
to, je ji můžu "parkovat" někde na cestě.

Jediné, co by se snad dalo trochu brát, je silniční daň. Ale tu soukromá
osoba neplatí.

Myslím, že pravidlo "kup si aut kolik chceš, pokud pro ně máš zajištěné
ubytování" je celkem spravedlivé.

PL