[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pondělí Květen 3 17:56:36 CEST 2021

Stačí mít prostě práci, která mě baví. Teda z velké většiny. Vždycky se
najde něco co není úplně zábava.
Ale to se holt přežije.
Pak to jde samo a člověk se do toho nemusí nutit.

H.