[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 3 18:18:55 CEST 2021

Měl jsem do toho svého postu ještě doplnit, že já to takhle provozuju už
12 let.
A pro ty nové home-officáře: pravděpodobně ještě nezažili v režimu HO léto.
V zimě nebo ještě lépe v sychravém podzimu je to snadné. Stejně tak to
bylo snadné loňské podivné léto, kdy jsme se ještě báli a všechno bylo
takové vykolejené.

Pokud člověk dělá z drtivé většiny to, co ho baví, tak jo.
Stejně tak je to asi snažší u prací, které jdou v synchronním režimu.
No ale je i spousta činností, které člověka nebaví a jsou asynchronní. A
venku je tak krásně, inlajny v koutě se na člověka jen smějou ...

PL