[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Květen 3 17:46:23 CEST 2021

Suhlasim, ze to nie je mozne pri vsetkych profesiach. My napr. mame
kolegov, ktori musia byt v praci viacmenej stale, kvoli zariadeniam,
na ktorych pracuju. Naopak, mame viac ako 1/2 ludi, ktori mozu
pracovat z domu viacmenej nonstop.
Konkretne ja uz vyse roka robim z domu a v praci som bol do 10x len na
otocoku zobrat/odniest nejaky maly kus HW, ktory k praci potrebujem. A
2x na 1/2 dna testovat na velkych zariadeniach.
Co sa tyka klesania vykonu, to zase zalezi na systeme prace. My mame
napr. naplanovanu pracu tak, ze prekticky kazdy den viem, aky je
ocakavany progres a pravidelne sa synchronizujeme. Ak by som meskal,
musel by som zdovodnit preco (objektivne sa to obcas stane). Takze si
kludne pospim po obede aj 2h (velmi zriedka), alebo si zariadim, co
potrebujem, ale potom patricne potiahnem do 20:00 a neraz som vypinal
aj pred polnocou :)
Vyhoda je ta, ze ked mi nejde, tak to nesilim, oddychnem si. V praci
by som sa trapil a do neskorej noci by som tam isto neostal. Za tie
roky, co som robil v kancelarii, viem porovnat rozdiely a u mna su
jednoznacne v prospech HO. O klude na pracu ani nehovorim, odkedy
prisli s konceptom velkych kancelarii s >10 ludmi. Hluk, niekto chce
vetrat, inemu je aj pri 25st chladno, dohoda na osvetleni... Toto som
riesil denne.
Zatial tento rezim HO ocenuju aj sefovia, tak dufam, ze nam nejaku
moznost sirsieho HO ponechaju aj po pandemii.

miro

po 3. 5. 2021 o 17:27 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):