[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 3 17:27:50 CEST 2021

Už tady zaznělo, že to není možné ve všech profesích atd.
Ale ono by to asi mělo i další dlouhodobě-naleptávací efekt. Zvyknete
si, že jste daleko víc pánem svého času, a tak začnete meze toho, co si
zařídíte "při práci" budou rozšiřovat. A pracovní výkon bude klesat.
Zvlášť u činností, do kterých se člověku nechce.
Práce doma vyžaduje docela tvrdou kázeň. Mnohem víc, než když je člověk
v práci.

PL