[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Květen 3 17:09:28 CEST 2021

Plus DPH za opravy. Predloni mne vysel provoz na danich 10 Kc/ km.
Pak si pustite zpravy a nejaky blbec tam tvrdi ze auta jezdi po ceste
zadarmo, takze by se mel zavest mytny system, za stovky miliard....