[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Květen 3 20:13:11 CEST 2021

Tak zvysenim ceny by se hodne omezilo zbytecne jezdeni. Na to ze je
hodne vyuzivan hhome office jsou cesty preplnene.

Ja osobne vlastnim velke SUV, ale vzdy kdyz nekde jedu, tak beru temer
celou rodinu, mam 10 schuzek za 2- 3 dny a rodina dela hvezdicove
vylety, zatim co ja jezdim na jednani.

Sam jezdim jen vyjimecne, max do nemocnice na kontrolu, kde je plne
parkoviste aut i presto, ze jim tam funguje MHD, ktera je temer prazdna.

Priklad z nedele, proveden nakup v Makru, vylet elektrohybridem, 5 osob
- znami a deti, kufr az po strop, rodina a znami nakupovali, ja jsem jel
za zakaznikem + pak rozvoz i tchanovi, aby zbytecne 5 krat za den
nejezdil pro rohlik :-) Na zpatek jeste zastavka u kravina pro mleko a
ted prijde ta zvrhlost:

Na parking prijeli dva mladi, neco ve stylu  'kvak house', dvema
skodovkama, 2 minuty si pokecali, olizali se a kazdy jel zase asi domu,
je toto normalni ?

Cena za prepravu Jclpcb a jinych by mozna byla vyssi, ale urcite ne zase
nejak abnormalne, klidne se to mohlo s tou dopravou vratit do doby ceny
benzinu 40Kc/l  (pri prumerne mzde tenkrat) Nebylo by treba tolik oprav
silnic a lepe by se dychalo a jezdilo. A louce jsme uz v te dobe take
nemeli :-)

Nyni jsou vsude jen auta, ze siroke cesty se udela parkoviste, z mest
take parkoviste. Ja si pred porizenim aut, nejdrive postavil garaz pro 3
stani (vlastnorucne a z cihel  z bouracky :-) , vsude kolem maji sousedi
auta v ulicich, v zime nejde projet, proste tu pohodlnost a lenost by
bylo dobre vymytit a asi bez narizeni a ruznych omezeni to nepujde.

A i kdyz mi  vice jak 90%  casu stoji auta v garazi, nepujcil bych je. S
pujcovanim vodnich skutru mam velke zkusenosti, 60% rozflakanych,
podrenych, nebo dokonce jeden ukradnuty. Kdyz jsem si pujcil bagrd z
jedne firmy i s vozikem, tak byl v takovem stavu , ze gumy byly sjete a
jednu jsem po ceste spalil, nebot na dalnici jsem si nedovolil zastavit.

Vsadim se o vsechno, ze pronajem aut, nebude trvale udrzitelne pri
stavajici vymahatelnosti prava.

LK