Re: Ukazka C++ pro děti

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Březen 31 12:16:25 CEST 2021

Jistě, napsat se to dá mnoha způsoby, ale obecné principy by z toho měly
být patrné a hlavně by měly ukázat správnou cestu, popřípadě vysvětlit
proč je ta cesta lepší/správná, ne "takhle to taky jde". Například
aktivace přerušovacího systému ve staticky volaném konstruktoru, kde je
cíl volání mimo třídu je snad jasná hovadina pro jakýkoliv názor...

Pavel Brychta