Re: Ukazka C++ pro děti

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Březen 31 15:23:48 CEST 2021

Tak toho jsem si opravdu nevšiml. Asi proto, že AVR už jsem asi 10 let
nepoužil. Což by byla asi jediná výtka - spojení AVR a C++ se mi prostě
nelíbí. Ne, že by to nešlo, ale jak se říká - jde to, ale dře to.
Sice to bude asi fungovat i s touto chybou, ale bylo by lépe jí opravit
- neučte děti špatným návykům.

Mrazík