RE: Ukazka C++ pro děti

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Březen 31 11:40:12 CEST 2021

Jsou to příklady v C. Jen jsem chtěl pro zajímavost udělat příklad č. 10 paralelně i v C++. Nakonej jsem navíc udělal i 11, kde je právě i konstruktor a událost. Předpoklad je, že pak ještě ukážu že to podobně funguje v Builderu s tlačítky ve Windows.

PH

Od: Miroslav Mraz
Mě to taky nepřipadá jako příklad pro děti. Uvědomte si, že zcela jistě
přijde otázka _proč_ a už samotná účelnost zapouzdření metod do tříd je
zde patrně dost sporná.
C++ má daleko bohatší výrazové prostředky než samotné C, takže jedna a
ta samá věc se dá napsat mnoha různými způsoby a co člověk to názor jak
je to lépe, záleží spíš na vkusu jedince. Pokud je to jen příklad
syntaxe jazyka, pak to nechte tak jak to je. Překladačem to zřejmě
projde a pokud to funguje, není třeba se v tom rýpat.

Mrazík