Castecne osazeni PCB

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 26 08:18:13 CET 2021

Jenom drobnost - oni udělají masku a nanesou pastu podle toho, co je v
gerber souboru pro masku (bez ohledu na to, jestli tam dávají součástku
nebo ne). To znamená, že pokud je tam SMD součástka, kterou neosazují,
tak její pady omatlají cínem. Já to dělám tak, že si udělám druhej
gerber kde ty ne-osazované součástky vyhodím, vyexportuji si gerber pro
masku a ten pak dám do sady pro osazení.
Docela dobře se to kontroluje na PCBWay:
https://www.pcbway.com/project/OnlineGerberViewer.html
v defaultních barvách je šedou (asi stříbrná) co bude namatláno cínem a
žlutou (asi zlatá), co nebude.