Castecne osazeni PCB

Pátek Březen 26 07:51:27 CET 2021

Ano, jde to a presne takhle jsem to zrovna tedka nedavno dvakrat zrovna u JLCPCB
udelal. Bylo to v pohode a rozhodne se to vyplatilo. SMD jsme dali vsechny na jednu
stranu, to osadili tam, zbytek je rucne osazeny tady (hromada THT konektoru a par
nejakych drobnosti). Sice nejsem ten, kdo to pak osazoval, ale prej to slo hladce a
dotycny prskal jenom ze tech konektoru bylo moc :-)
http://robodoupe.cz/2021/vyroba-plosnych-spoju-v-cine-2/

Ve druhem pripade jsme tam nechali udelat pokusnou desku a byl akorat trochu opruz s
tim, ze se v tom jejich katalogu dost blbe hleda neco jineho, nez pasivni smeti
(nebo to neumim), ale jinak taky v pohode.

A balicek pak prisel rychlejc, nez doporucene psani z Ceskych Budejovic...

D.O.