OT chytre hodinky

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Čtvrtek Březen 25 07:22:40 CET 2021

Jo, tak to máme stejně.
Akorát na nich mám už třetí pásek.
Koupil jsem si ty se silikonovým, protože kvůli plavání. (Mimochodem to
je fakt super. Rozeznání stylu, počítání temp, počítání bazenů..)
Na prvním mi prasklo takové to poutko co se do něj po zapnutí strká
konec pásku.
Druhý napraskl kolem osičky, tak jsem ho vyměnil preventivně, abych je
neztratil.
Vždycky tak po roce...

H.