OT chytre hodinky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 25 23:12:44 CET 2021

Zdravim,

ja muzu s klidem doporucit zde zminene Huawei GT2 respektive mame doma
Honor Watch Magic 2 coz je to same a ma je i muj kamarad....jak syn tak
kamos maximalne spokojeni. I to volani pres ne je uplne v pohode.
Mam prime srovnani s mojema Garminama Fenix 5X a jako ano ...srovnat se
to primo neda pokud jste aktivni sportovec tak vas Honory nenadchnou,
ale na bezny monitoring bezneho zivota jsou uplne v cajku.

Smartwatche jsou pomerne navykova zalezitost...kamos hodinky snad 20 let
nenosil a ted je neda z ruky. I muj starsi syn je mam hodne casto. U me
se stretava laska ke klasickym hodinkam a sluzby poskytovane smartama
...ale na kazde ruce jedny hodinky nosit nebudu...tak zatim vetsinou
vitezi klasika.
Chytry hodinky ale beru treba na vylety (treba na motorce) a dovolene
...clovek pak vi kde vsude presne byl a kudy jel.

RV