OT chytre hodinky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 25 06:23:38 CET 2021

 Taky mám Huawei GT a co mě na nich překvapilo že při tom mém drsném
používání vůbec nejsou poškrábané.. Nechápu z čeho je to udělané, ale už
dostaly tolik ran a tolikrát jsem je někde přivřel a  dřel když se hrabu
někde v racku atd... A jsou furt jako nové. Bez jediného viditelného
škrábanečku. U klasických hodinek co jsem kdysi nosil vždycky tak po dvou
letech bylo nutné měnit sklíčko protože bylo totálně odřené. Výdrž po
nějakých 2,5 letech  používání víc jak 10 dní.