Mikroskop ADSM201

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Březen 22 12:03:54 CET 2021

Mikroskop Bresser z Lidlu jsem také používal i když ne na pájení :-) a
jen se zmíním, že k němu byl
také ke stažení SW pro PC.
Jinak používám lupu s ramenem a kulatou zářivkou kterou jsem koupil na
RA burze v Praze na Jarově
od jednoho již dosti "starého"pána za 120 Kč.
A brýle na blízko mám po mamince.
Ještě že jsem je nezlikvidoval, velká a kvalitní skla. Dioptrie nevím
ale vyhovují.
Vypadám v nich sice jako čmelák nebo paní zpěvačka Urbánková ale účel
plní na 100%.
Brýle z "papírnictví" se s nimi nedají srovnat. To jen tak na pobavení :-)
J. Polívka