Re: Mikroskop ADSM201

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Pondělí Březen 22 08:40:46 CET 2021

Já na pájení používám náhlavní lupu. Třeba tuto: https://pajtech.cz/hlavov-lupa-elenka-s-lupou-22x-33x-p-4913.html . Jsem s ní velmi spokojený. Práce s ní je velmi pohodlná. Pod ni se mi pohodlně vejdou i normální brýle.

Nedávno jsem si koupil ještě jednu s lampičkou, ale ukázalo se že díky těžkym bateriím nedrží dobře kloub a lupa padá mimo nastavenou polohu před očima. Za mě to vypadá že je lepší ta lehká bez osvětlení. To osvětlení není zas taková přidaná hodnota aby to vyvážilo problémy které přináší.

    Martin.

> Od: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 21.03.2021 16:18
> Předmět: Re: Mikroskop ADSM201

Díky.
 Já jsem taky různé elektronické mikroskopy (a to i dost hoch-nóbl za
 dlouhé peníze) na veletrzích zkoušel. A přišlo mi to pro práci nedobré.
 Pro inspekci ale dobré.

 Proto pořád používám pro pájení klasickou optickou lupu. I když jsem o
 podobném mikroskopu taky uvažoval, vždy jsem to zase zavrhl.
 Pro inspekci pak optický mikroskop z Lidlu. Oni občas prodávají v akci
 výrobky Bresser (mikroskopy, dalekohledy), které jsou za ty peníze
 překvapivě dobré.
 Aspoň to tak dřív bylo, všechno poctivě kovové, optika slušná. Snad tam
 katování kostů ještě tolik nezasáhlo.

 PL