Mikroskop ADSM201

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 21 20:43:48 CET 2021

Když mi občas lupa už taky připadá slabá, tak na ni položím druhou
(ruční) lupu.
Většinou to není při pájení, to zvládne jen ta jedna. Ale když se snažím
luštit
značení na nějakých obzvlášť malých a obzvlášť blbě potištěných součástkách.

Jako další level pak je vytáhnout mikroskop (optický, zde zmíněný
Bresser z Lidlu).

Psalo se tady, jak jsou dobrá boční světýlka. Mám zkušenost jinou.
Občas (velmi zřídka) jsem použil osvit z boku. Ale to jen když to bylo
třeba kvůli
nějakému problematickému uspořádání povrchu.
Jinak mi vždy přišlo mnohem lepší osvětlení kruhovým světlem kolem
objektivu.
Buď kulatou zářivkou, nebo "andělským okem", tj. do kruhu osazenými LEDkami.

PL