Mikroskop ADSM201

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Březen 22 13:30:20 CET 2021

Děkuji všem za odpovědi. Tak nevím zda si takový nebo podobný mikroskop v
ceně cca $100 poridit nebo zda si koupit štít přes brýle v ceně cca 100
Kč...

Mám dvě klasické domaci lupy, ale s nimi se pracovat opravdu nedá. Ty jsou
na to se tak maximálně podívat na potisk součástky a to ještě s obtizemi.
Pak jsem měl pujcenou větší lupu s kruhovou zarivkou, ale ta měla mizernou
kvalitu obrazu - z celého průměru lupy cca 85mm byl použitelný jenom stred
takže to dost zmensiho zorny úhel zkoumaneho objektu. Pajet se pod tím
nedalo (lupa musela být tak blízko objektu, že se tam dalo pajedlo vložit
jenom s obtizemi).

U mikroskopu tu padlo, že se nedá pajet, když člověk kouká na obrazovku. U
toho štítu se asi bude dát pajet, ale zase tam asi bude problém opacny tj.
asi nebudu vidět nic mimo pajenou oblast.

Mohl by mi někdo kdo má podobný mikroskop poslat foto z boku kolik je tam
místa pro pajecku?

Děkuji
MG