Re: OT: basová past

Pondělí Březen 22 02:42:34 CET 2021

jo, srandičky... z opravy se mi vrátilo TČ (byl tam únik chladiva), dal
jsem nové, výkonnější čerpadlo primární vody (systém voda-voda, čerpá
vodu ze studny a ochlazená se zase vsakuje na zahradě) a nerozeběh jsem
to. V primáru teče asi 400 l/hod a mělo by tam téct přes 1000 l/hod. V
čerpadýlku (topenářská oběhovka, výtlak 8 m, to je 0,8 baru) se honí
bublinky a nemůžu se jich zbavit. Zítra nad tím budu bádat dál. Možná
mám přicpané vsakování, nebo to chce vyčerpat studnu. Máme tady
poděbradkovou vodu, dlouho se ze studny voda nebrala a třeba se tam
bublinky nahromadily. Nebo ta nová oběhovka je na bublinky náchylnější,
hůř se jich zbavuje. Na sání to má podtlak asi -0,2 baru, je to 2 m nad
hladinou studny. Takže těm bublinkám se až tak nedivím, ale dřív to
chodilo :-(

Anděl