RE: Ladící prvek do krystalky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Březen 19 21:30:49 CET 2021

S tím koncem vysílání to bylo první co mě napadlo, že už nepůjde předvádět krystalka.

Jinak mě překvapilo, kolik SV vysílačů je:
https://www.smidlib.cz/dokumenty/liberecky-eter/seznam-ceskych-dv-a-sv-vysilacu.pdf

Ale předpokládám, že třeba Rádio dechovka 2 kW České Budějovice tady v Praze na krystalku asi nechytíme:-) Na táboře bych to ale zkusil, teda jestli bude…

PH

Od: Petr Zapadlo
Já co si pamatuju,  tak mi na krystalce hrála pouze Hvězda na dlouhých vlnách (vysílač Topolná - jsem z přerova).
Po snížení výkonu v roce 2014 je to ale i tak celkem nic moc, ale na střeních vlnách jsem neslyšel nikdy nic :-)  S krystalkou spěchejte, než vám ke konci letošního roku povypínají AM vysílače - minimálně ta Topolná končí.
Petr