Re: Ladící prvek do krystalky

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Březen 19 21:09:40 CET 2021

Já co si pamatuju,  tak mi na krystalce hrála pouze Hvězda na dlouhých
vlnách (vysílač Topolná - jsem z přerova).

Po snížení výkonu v roce 2014 je to ale i tak celkem nic moc, ale na
střeních vlnách jsem neslyšel nikdy nic :-)  S krystalkou spěchejte, než
vám ke konci letošního roku povypínají AM vysílače - minimálně ta
Topolná končí.

Petr