Re: Ladící prvek do krystalky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Březen 19 22:15:00 CET 2021

Já když jsem chtěl dětem demonstrovat krystalku, tak jsem si musel spustit
svůj AM vysílač.
Na druhé straně to bylo velmi efektní, neboť v rádiu  "redaktoři" zdravili
všech 5 dětí ze vsi, co právě zkouší  přijímač našich dědů.
A několikrát za sebou.
Další výhoda je, že stačí dioda , telefonní 50 OHM sluchátko a podstatně
kratší anténa.

Podobně jsem nechal zahrát i tchánovi na ČRO Plzeň v pořadu na přání. Jen s
FM transmitterem. Dostal jsem tenkrát velké uznání od všech
členů rodiny, že jsem na tchána nezapomněl a poslal žádost o písničku :-)