pc: nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 18 11:59:01 CET 2021

No pokud tezite v poolu tak dostavate zase jen pomernou cast (dle vaseho
vypocetniho vykonu v ramci poolu) z toho co vydela cely pool. Tezeni v
poolu tedy jen zvysuje pravdepodobnost alespon nejakeho vydelku. Pokud
budete mit vetsinovy vykon celeho poolu tak se blizite zase jen situaci
kdy tezite sam za sebe a v podstate pool nepotrebujete.

RV