pc: nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Březen 18 14:12:06 CET 2021

Nejvíc na tom stejně vydělají ti, kteří buď provozují pool nebo ten kdo
naprogramoval software pro pool (maji z toho sva procenta) a nebo ten co s
tím obchoduje. Tezar je v tomto případě pouze dělník s lopatou (a to si tu
lopatu musí koupit za své a jeste musi něco žrát - elektrinu). Většinu
profitu sebere šéf (obchodnik, majitel).