pc: nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Březen 15 19:33:52 CET 2021

No ale neni to tak, ze cim mate vecsi vykon voci celej sieti, tym mate vecsiu pravdepodobnost, ze nieco vytazite? Cize jedna grafika nevytazi 1/5000 coinov oproti 5000 grafikam. Preto sa spajali ludia do poolov. Ci sa mylim?

Dňa 15. marca 2021 12:21:25 SEČ používateľ Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napísal: