Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 15 20:03:38 CET 2021

Tak pak jde o to, jak je přesný ten tisk.
Laser se při řezání papundeklu moc neplete. ;-)

To je mimochodem důvod, proč nejsem tiskař.
3D tiskárnu mám, dokonce už smontovanou. Ale ještě před prvním tiskem jsem
na ni namontoval laserovou hlavu (potřeboval jsem něco narychlo udělat).
No a od té doby mi tu mechaniku laser nechce vrátit zpět.
A protože odvádí dobrou práci, tak nemám srdce mu ji vzít násilím.

PL