Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Pondělí Březen 15 17:57:01 CET 2021

Tahle krabička by se měla tisknout ne v poloze jak byla v příloze, ale ležící na té
velké ploše (rovina Front). Pak ten výřez "nahoře" (půlkruhový) není vůbec zajímavý
a otvor "vpravo" je tak krátký, že ho taky není potřeba nijak řešit. Otvor "vlevo"
bude po položení na záda krabičky delší, ale jak psal Martin, jestli je do cca 3cm,
tak to se normálně tiskne bez podpěr a speciálně se to nemusí řešit. Hlavně, aby
horní hrana okna byla rovně a ne do zatáčky, a to je na téhle krabičce v pořádku.

D.O.