Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 15 12:27:59 CET 2021

Myslim, ze motate dve nesouvisejici veci...nikdo prece netvrdil, ze
ZigBeee jede na IEEE 802.11. To jste si do toho pridal vy sam.

Spotreba se resila ten na konci u veci v systemu ESPhome a ty jedou na
cistokrevnem WIFI. Stejne jako nektere prodavane zasuvky s ovladanim
pres cloud. V podstate vsechno co mate doma a neni pripojeno na nejakou
dedikovanou branu s pripojenim do LAN (nebo se jedna o IoT) a je
ovladatelne po internetu ani jinou moznost nedava nez byt pripojeno
standardne na wifirouter.

RV