Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Březen 15 12:16:05 CET 2021

Z mojich merani spotreby zigbee ziaroviek a gw to WiFi rozhodne nie je.
Napr. Ovladac na svetla cez ZigBee by na Wifi s jednou CR2032 nevydrzal
mesiace.
A ani podla monitoringu WiFi pasma, ktory mam spusteny. Ide to na 2.4 GHz,
ale nie WiFi standardom.

Ak by to slo naozaj WiFi,  tak by som musel vidiet komunikacie. WiFi so
skrytym SSID ma nerozhodi,  take zariadenia monitoringom viem zistit tiez.

Ak velmi silno potrebujete chip a modul, lahko sa da najst.
GW Tuya, predavana ako Lidl ma ZigBee modul  TuYa ZigBee module (TYZS4)
which is based on a Silicon Labs ARM-M4 CPU with integrated RF stack.
(EFR32MG1B232.

https://paulbanks.org/projects/lidl-zigbee/

Takze NIE, nieje to WiFi, aj ked to funguje v pasme 2.4 GHz.

Tym netvrdim, ze niekto hlavne z pseudo vyrobcov to nespravi na WiFi, ale
asi by mu to velmi rychlo otrepali o hlavu.
WiFi pre IoT je energeticky nezmysel.

Dodo

Dňa po 15. 3. 2021, 11:47 Marek Sembol <hwm.land na gmail.com> napísal(a):