Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Březen 15 11:47:09 CET 2021

Zdravim,
mno nerikam, ze to nejaky preprodejce nemuze domotat, ale je to (na Ali)
naprosta vyjimka, se kterou jsem se ja osobne jeste nesetkal. A to tech
zarizeni par hrsti z Ali doma mam.
Co ja tam mam za problem je, ze neni dopatratelna informace na jakem chipu
je (zvlaste WiFi) postavena, a tedy zda pujde 'polidstit' pomoci
ESPHome/Tasmota, nebo ne.
BR,
Marek